9 dagar kvar.

om 9 dagar är det juljuljul ;d
o då e ja i stocholm o myser med mina kusiner, fast kommer o sakna en massa aldeles för mycket :((

nog om det nu, egentligen bör ja sitta o plugga matte till vårat matte prov imorgon, men så lat som jag e så orkar jag värkligen inte öppna boken o börja jobba..
så ist sitter ja här o lyssnar på allt för gammal o dålig musik -.-'
någon som kan länka bra musik?

min dag har iaf vart seg, först skola o tisdagar e alltid hur sega som helst, slutar typ röv sent, o har typ inga raster alls.
men imorgon slutar vi iaf tidigt gött de.
o om bara två dagar är det jullov!
efter skolan, drog ja hem, käkade, satte mig framför datan, o sedan gick ja ut en stund, klarade bah inte av att sitta inne.

riktigt december väder ute,  snösnösnö, mee like.
fast inte när vissa killare e tvugna o kasta snöbollar på en så att ens hår blir helt upfuckad -.-'
hihi, nu känner ja för o gå ner o grejjsa ihop lite varm choklad så,
pusss o hejj, pilll i rompen på er!

xoxo nathalie!
mina skruttttar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0