godis är gott.

hejjjsan, som ni nog förstår så har jja rubrikbrist, o jag suger värkligen gurka på att komma på rubriker till en text så jja, ni får leva med mina vackra rubriker även framöver(a'
sitter här med linnda, o vi skulle egentligen dratt på träning nu,
men den var inställd så de blir till att vara två riktiga softpotatisar idah ;o

de har iaf äntligen börjat att hända saker på skolan idag, nu börjar man känna igen ramneröd tjejer.
hahaha, säger bah en sak, jja o martiina e de allrabästa på att hitta grymma presenter, spc till linnda (aa'

btw, efter skolan drog jja, linnda, alex & luuk, hem till luuk dåvva.
haha, serrri ni har så jjävla sjuk humor, haha, de e så tråkigt så de e roligt vafan -.-' xd
drog vi där ifrån efter ett tag, träffade vi linus, erik & viktor?
ge mig din tröjja erik ;o
mohaha.

jääpp, o nu så kom vi nyss hem kääkat oså, o nu står linnda o nördar flera kilo av mitt löshår -.-
hon spelar lite dum blondiiin, fast liinda varför spela ngt man redan är? ;)
jääjjjä, så nu till dagens fråga, vilka ska på vision imorgon ?
ska dit med zoe, o kanske lovisa, efter de ska man nog sova hos zoe trorjja :)
ha de bbäst!

xoxo nathalie!
dagens outfit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0