visst e man charmig?

dagen har typ vart ganska så ssoft,
i skolan vare typ segt o så som vanligt, spc i dag för linnda vad sjuk :/
krya gumman!

efter skolan drog jag ner till stan köppte ett brunt o ett svart linne.
träffade jja hanna, dauksz,simon,sebbe & lucas vid clasohlsson tunneln,
haha, de kom typ en gubbe förbi som fick värsta råå flippet, haha, alla som var där fattar vad jag snackar om xd
efter de drog vi till bryggan, satt vi la där i 5 min, då messade zoe mig att jag skulle komma o möta henne vid donken, gjorde jag det.
snacka om att ja har saknat den tjejen asssso ;o
yeepp, följde hon med till bryggan, stog vi där o snackade o såg på medans simon o dauksz spelade pingpong.
sen gick vi där ifrån o bortåt willys hållet ist.

sen åkte typ lite ffolk hem, så då satte zoe,simon,dauksz o jja oss på 6:an o åkte hem till zoe,
när vi väl kom fram drog vi först hem till sarah en snabbis sedan drog vi hem till zoe,
o där blev man juh värsta grovtmisshandlad ;o inte snäääält pööjkar!
efter ett tag åkte dauksz o simon hem, då passade ja o zoe på o vara seexxxiga framför kameran ;o
de e sånt vi gillar ;o!
sen så skulle ja tydligen oxå hem -.-'
så då kom min mamma o hämtade mig..
hon hade iaf köppt ett par råå snygga leggins till mig, tack mammsi :)

när jja väl kom hem blevre till att kääka o ringa linnda, inte snackat med den dära fliickan på hela dan jju ;o
efter de blev de data o nu sitter jja här, ska snart ta o stänga av innan mamma kommer på mig, att jag fortfarande sitter uppe.
ha de bbäst!

xoxo nathalie!
vissa dagar e man charmigare en andra ;o



älskardehh, stumpissh!


Kommentarer
Postat av: zoe din stump nisse

hahaha charmigare... ?

C H A R M I G A S S T !

älskar dig högt över molna

2009-11-25 @ 15:00:15
Postat av: din beundrare:P

sötaste som finns;)<33

2009-11-29 @ 21:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0