tjabbba ,

hmm, vaknade typ vid 03.00 -.-'
o trodde att kl var halv 8 xd
så jja gick upp o började att grejjsa tills jja såg att klockan bah var 3 -.-'
jja e som jja e xd
sedan gick jja iaf o la mig igen, o försov mig dock denna gången..
kom i tid till skolan iaf, stoooolt (a'
typ lååång dag, slutade kl kvart över 3 lr ngt.
efter skolan drog linnda hem till mig,
vi såg på våra USA filmer, ttyp minnen från då vi var där (aaa'
saknart!
sedan vid halv 7 drog jja på träning,
jipiiiie, vi ska börja o dansa i klackar -.-'
ah, så vi började med att försöka gå "sexigt" över dansgolvet, haha!
ahdu, undra hur mina poser såg ut egentligen, haha, jja o lovisa säger ja bah!
vi äger allt o alla på att dansa i "klackar" o smeeexiga oss ;))
började vi på en ny koregrafi oxå (stavning?)
trevligt ddans (y)
haha,
o nu så kom jja nyss hem, sitter o snackar med linnda  i tele,
o ska snart sova e typ bajjjs trött, e fortfarande ttyp sjjuk -.-'
natttinattti, alla bloggläsare!

xoxo nathalie !
haha, gammmla sexiga minnen från dalaberg (a'
bbjuder på bbilden xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0