usssh ,

usssh o bblä på griissprutan,
ttyp alla droog hem efter att vi tat den bajjsiga sprutan,
själv blev mna yr, trött o ont i huvudet fick man,
kan knappt röra armen nu, den e svullen o ffolket säger att de blir värre imorgon -.-'
ttack för allt stöd, haha.
ganska så ssooft ta endå, hade bah en lektion ;o
alla andra var inställda (a'
haha, jjag hade värsta cp humorn på engelskan säger jja bah xd
KANINER! HAHAHA XD
trorejj, att så många en dom som var där fattar?
iaf efter skolan drog linnda hem till mig,
 vi grejjsade oss i ordning o så,
droog vi till träningen,
på slutet kom dauksz & hanna, faaiiilade råå då xd
tooomatoo face, ttyp ;o
så kan de va!
efter träningen drog jag hem,
o dushade, chattade,la ut lite bilder på bdb o nu sitter jjag här.
med andra ord no life xd
o har för jävla ont i armen, e faktiskt syynd om mig, kunde knappt dusha förut ;o
o jontesluuuta o mobbbas ;o
allla kan inte vara lika tuffffa som dig ? ;o
nu har jag sagt mitt, nu får ni chansen att säha erat, genom en komentar nedan ?

xoxo nathalie !
dagens outfit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0