vision,

värd kväll, fforr i helvete!
haha, fast inte så kul när småttingarna höll på o våldta mig/oss ffan ;o
så kan de va!
ganska så ont i min tåååå oxå, de kan ni lägga i eran careboxxx ;)
bah för att alla var tvugna o ramla o lägga sig ovanpå migg -.-'

27/11-09
börjjade dagen med att fixxa mitt fejjs o alla sånna saker,
sedan skola, blev klar med min heta mössa som jag har stickat riktigt stooolt över den faktiskt ;o
sedan hade vi idrott, ffifan vette fan vad vi gjorde men kul vare ;o
sen blevre engelska, so & svenska o sedan hem :)
hem o dusha, o fixa sig.

sedan gick jag ner till stan, ringde masssa ffolk lite lääskigt att gå ensam när de e mörkt ute faktiskt ;o
o nu så åker jju sarah imorgon till italien :(((
usssh vad jag kommer att sakna henne!
men när hon kommer hem blire då att äntligen se på neew moon med henne, nästa helg :)
känner mig lite efterbliven men vadådå ;))
btw, kom jag ner till folketshus träffade lovisa, gabbi,juliia m.fl.
kom äntligen zoe efter en stund :)
määääännnsss, HAHA!
ffuuck vad vi e bbäst ;o
där inne var vi typ före meesta med, jennifer w, annie d, issabell, abir, glora & nissa :))
kom även de hyyperaktiva pojjjkarna, studdsandes helatin ;o xd
jja, som ni nog har förstått så hare vart en lyckad kväll!

nu så sitter man här nyss snackat med älskling i tele o nu blire att ddunka muuusic (aa'
o nu så ser jja att klockan bah e ngr minuter över midnatt vilket betyder, att de nu e två månader med älskling,
älskardigg luuk!

xoxo nathalie!


Kommentarer
Postat av: din lilla kompis från skåne;P

finast<33

2009-11-29 @ 21:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0