första dagen i plugget..

ush å blä för skolan! idag drog helvetet igång igen.. värsta jobbigt shema å grejer ju. men man får la ta å försöka tänka possetivt. som om det går. imorgon drar alla riktiga lektioner å allt igång *suck* jag e redan trött på allt å endå bara vart där i några timmar idag.. hur ska detta gå? ahja, sådär 2 månader kvar till höstlovet då.. något å se fram emot, haha! i alla fall idag har jag bara vart i skolan då, eller nej, efter skolan drog jag å linnda till stan å köpte hårfärg till henne, hon ska färga under luggen som mig, fast hon ska färga det rött! lär nog bli riktigt nice  så träffade vi på lite folk där nere på stan också.. sen drog vi oss hemmåt å nu sitter jag här hos pappa å tjockar mig med en massa gottgott. sorry blev ju inget bloggande igår å det var därför att linnda sov hos mig å vi grejade med en massa annat så vi han inte helt enkelt.. gårdagen (söndag) kortfattat då.. jag var med sara, å med alex en stund  så nu har jag bloggat lite kort om gårdagen då, haha  men nu ska jag bjussa på lite bilder från idag å möjligtvis några från igår å förigår (?)

peace out ♥
juste, skulle bara vilja tillägga att jonte borg e bäst (efter mig) så nu vet alla det också!

jag bleker utväxten å färgar under luggen..


så här blev resultatet


sara ligger å prässar i solariumet..

 
alexander, bror ♥


slänger in en bild på gårdagens outfit..


lite bilder från idag..


haha, shit vad jag ser glad ut då? *host*




beeeeebis mat in my fucking ♥ *skratt*


avslutar med en bild på mig, martina & linnda ifrån skolan,idag..



Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; ja det kan man säga :(

2010-08-24 @ 07:15:45
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: marialeticia

Håret blev ju riktigt nice :)

2010-08-24 @ 20:11:29
URL: http://marialeticia.devote.se
Postat av: sejla

heeey sweetie,

längesen vi skrev ju :oo

2010-08-24 @ 23:00:00
URL: http://sejlaahmetovic.blogg.se/
Postat av: Hana

fan va fin du blev i håret gumman!

saknar att snacka me er! hur mår ni?<3333333

har nt tid!!!!!

ja har masssooor me läxor, min nya skola e skiit hårda!!!

<333333333

2010-08-29 @ 14:33:28
URL: http://( tog bort bloggen )

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0