göteborg all day long..

idag blev det göteborg all day long med linnda å min pappa :) åkte dit med bussen kl halv nio imorse, fyfan för att behöva gå upp innan kl 12 på förmiddagen.. haha ingen aning om hur ja kommer att överleva när skolan börjar igen asså ;$ iallafall, vi hade det toppen i gbg. vi hittade lite saker å så faktiskt :) å ja fick köpt mig en sån där jacka som typ alla har, minns inte namnet på den.. trodde seriöst aldrig ja skulle köpa en sådan tröja, men hittade en i rosa å ja blev kär i den så a :$ ehm. ja inte så mycket mer att berätta? efter göteborg åkte vi t stan, käkade körv. sen åkte ja hem packade lite smått drog ja t linnda vid 10 tiden, drog ja t opalen där ja hittade min brud med henke å albin. efter ett tag drog vi hem t linnda å nu sitter vi här å degar :) imorgon blire att bada om vädret tillåter. blir bra. men nu ska ja sluta skriva en massa blää här, haha ha det gött då :)

kram nathalie den bästa kindhult ♥
glömt min sladd t min kamera så ni får lite göteborg bilder imorgon ist..

Kommentarer
Postat av: Sagha

Okej härligt:)

2010-08-05 @ 08:44:59
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/
Postat av: Eleenaa

sv; hihi tack :)

allt bra rå? ;D

2010-08-05 @ 19:03:37
URL: http://elllehs.blogg.se/
Postat av: andrea

sv: jaaa svinbra! du borde se den :D

lite svårt att förklara... en tjej som blir kär i en kille, duvet ;) haha, presidentens dotter!

2010-08-06 @ 14:11:17
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0