torsdag

yes, idag äre torsdag å ja har vart i skolan i sin vanliga ordning.. *suck* fast hemkunskapen var ju för fan roligaste på länge, haha ;) hahaha, seriöst jag å martina har så sjukt kass humor ibland, det kan alla i våran grupp hålla med om ! hela jävla bordet skakar när jag fnittrar.. helt OK? aaa, å efter skolan kom erik å hämtade mig, så åkte vi hem till han å softade :) han spelade två låtar för mig, på piano å sjöng å så. han sjunger å spelar helt otroligt fint! han har skrivit låtarna alldeles själv, dom var riktigt fina! sen frammåt kvällen körde han hem mig, å nu sitter jag här å har precis snackat i tele med albin å hela hans klass? stackarn har ju brutit benet/foten så han kunde inte ta telefonen när dom andra pooojkarna tog den, så då vare bara att leka social för min del, men det e ju helt okeeeeeej! men nu e jag sur, för man kan inte längre skriva sånna där söta å fina smiley gubbar jag brukar ha med i mina inlägg ni vet? fyfan dom som var så gulliga! nu blir jag ledsen i ögat, förfan :( ahja, nu måste ja försöka geeeet som sleeeep.

peace out ♥
if today was your last day



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0