under täcket är det varmt å härligt

ja, vad ska man säga? här ligger jag under täcket å myser för mig själv  tidigare ikväll var jag ute med en jävla massa pojkar.. henke, erik, albin, jonte, emil, adam å tre till som jag inte minns namnet på :$ riktigt go kväll med andra ord  imorse vaknade jag av att leticia hoppade i sängen å lyssnade på 50 tals musik.. hahaha, hon e för go asså! så vi softade väl mest all day long, sen var det ju meningen att jag skulle med å kolla på hennes match, men nej det fick inte plats i bilen.. så jag ringde erik, henke å jonte å frågade om inte dom kunnde komma t stan å vara med mig, å det gjorde dom, rikrigt snällt asså  sen så följde jag med erik hem, vi skulle hämt hans moppehjälm så att jag kunnde åka med dom till torp å käka ;$ å sen drog vi t helendals lektplats å träffade alla där.. men nu måste ja sova asså! godnatt ♥

peace out ♥
en bild från när ja å annie var å badade här om dagen

Kommentarer
Postat av: Elenaaa :)

sv; har addat :)

2010-08-19 @ 11:07:26
URL: http://elllehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0