ändrade planer

ändrade planer inför dagen. det blev aldrig så att jag drog ner mot stan för att träffa min älskling, utan det blev så att jag drog mig hem istället..dels för att albin var tvungen och plugga inför sitt so och biologiprov imorgon och dels för att jag känner mig lite hängig, är på väg att bli sjuk. världens huvudvärk, ont i halsen och bara allmänt trött i hela kroppen. så nu ska jag ta hand om mig själv, krypa ner under täcket slå på någon beck film. sedan kommer nog mamma hem med glass och nypon soppa till mig också. vill försöka vara frisk imorgon, då det är dags för min alldra sista dansträning och så ska vi till badhuset också men men det får bli som det blir. take care ♥


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: allt bra? :)

2010-12-15 @ 18:04:36
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0