det funkar inte utan dig

________________________________________________________________________________________________

natta
om make it last forever:
Heeej
gjorde det ont att pierca naveln?
När piercade du naveln?
När piercade du näsan? :D

Ps; Asså det går bara inte att undvika din blogg, man måste verkligen kolla på bloggen minst 10 gånger per dag! Jag bara älskar dig + bloggen! <3 puss

svar; hejhej! det gjorde inte specielt ont att pierca naveln faktiskt! det känndes som ett stick, och sen så var det ömt i någon vecka efter men inte så farligt som jag trodde faktsikt! jag piercade min navel i februari förra vintern har jag för mig att det var. och näsan piercade jag i juli denna sommaren ! måste även få påpeka hur glad jag blir av sånna här fina komentarer! tycker verkligen det är roligt när folk berättar att dom tycker om min blogg, då blir jag lite sne på mig själv som bloggar så dåligt men jag ska bli bättre på detta, i promise! återigen tack för din fina komentar och roligt att du ställde frågor också, alltid roligt ! puss

________________________________________________________________________________________________

Anonym om make it last forever:
hörde att nån nathalie skulle va lucia på ramneröd är det du?

svar; nej, det är nathalie billgren som ska vara lucia  

_________________________________________________________________________________________________

hallå, nu ligger man här och myser för sig själv i sängen. är fortfarande lite frusen efter att jag vart ute i kyla förut asså, verkligen svin kallt ute!  
nämligen vart tvungen att strosa omkring på stan för jag skulle ha dansträning så, näst sista dansträningen innan det är dags för jul uppehåll, känns lite trist faktiskt..men men. dansen börjar vecka 2 eller 3 igen så det e ju lugnt  måste även få meddela att jag har sjuuukt ont i min stor tå!! för på hemkunskapen förut i skolan då så råkade jag välta ner linndas plåt med pepparkakor rakt på min tå, känndes precis som att min tå bara cuttades rakt av haha hemskt! var även på badhuset med klassen imorse, gick väl bra. efter det mötte jag upp evelina på stan, fixade vi lite grejer och sedan åkte jag vidare upp mot skolan igen. men nu så ska jag fortsätta ligga här och messa med goingar, dom får ju ena dampen när man inte skyndar med svaren..jobbigt värre ju. men men hörs imorgon då det redan är dags för goe helgen!!  pussis ♥

dagens outfit, känner att det var länge sen nu så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0