i tooked your words and walked away

knarkar rätt så mycket alvedon just nu. linnda sitter å spelar gitarr och lite annat. vid halv fem tiden tar jag bussen hem till jimmy, där jag ska träffa evelina lite senare också, blir bra. sen får i väl se vasd som händer ikväll. måste iallafall hem och sova ikväll för imorgon vid tolv tiden ska hela min mamma släktsida komma hit så ska vi fira jul, eftersom jag har skilda föreldrar så får det bli så! är även lite pissed off just nu, för jag trodde ju att jay skulle komma till torp idag, men nej nathalie ringde och berättade att det är imorgon han kommer till torp, kl 12 också precis då som släkten kommer hit..jo men bra timing känner jag. men men nu så ska jag göra annat. ha det bra ♥

har även lovat att lägga ut en massa bilder ifrån året som gått, 2010. men det kommer inte än på ett tag


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ny tävling! Vinn ett kitt från body shop, allt du behöver göra är att kommmentera att du är med :)



Lycka till /natalie.se

2010-12-18 @ 17:38:19
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0