jag siktar mot toppen så långt jag kan nå

precis kommit hem från min älskling ♥ tatt mig en hel eftermiddag/kväll hos han. skit mysigt. nu träffar jag han förmodligen inte mer detta året, låter ju hemskt men det e ju faktiskt snart 2011 (?!) eller a om typ en vecka, men eftersom jag ska till stockholm å hela grejen så får vi se, kanske hinner träffas nån dag precis innan nyår, får man ju hoppas på. iallafall, inte så mycket mer på hjärtat skulle jag väl tro..skolavslutning imorgon iallafall, skit härligt vill jag meddela! men ingen sovmorgon för mig inte upp kl sju som vanligt eftersom jag är med i kören..mm kul. men men sista dagen man behöver ställa klockan så man ska väl inte klaga ! men nu ska jag göra annat. ha det bra ♥

älskar dig något kopiöst, det funkar inte utan dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0