nyårsafton

nu är det redan nyårsafton, kan ni tänka er? jag tycker iallafall att detta året har gott sjukt fort. 2010 har vart ett år med både toppar och dalar. men det är precis som man säger att det inte som inte dödar en gör en bara starkare, och det stämmer jag har lärt mig och blivit starkare av dom misstag och det som har hänt mig under detta året. april var nog den jobbigaste månaden för mig, det var precis som att allt händer på en och samma gång. men som tur är har saker blivit bra nu, eller det har iallafall blivit betydligt mycket bättre! jag står här idag på mina båda ben och blickar tillbaka på en liten orolig nathalie som inte hade en endaste gnutta självförtroende, och bara gjorde som alla andra för att passa in, så startade jag året men jag lämnar året med ett högt självförtroende och ett leénde på mina läppar. det är tack vare min fina familj och mina underbara vänner som jag står här idag. 2010 har vart ett bra år på sitt sätt, vart annorlunda från alla andra år, men det är väl så med alla år antar jag. nu siktar jag fram emot nya äventyr 2011 ska bli ett toppen år. jag vet att året inte kommer att bli felfritt det blir det aldrig men bara man gör sitt bästa och vet att man själv inte gör fel så funkar det allt. nu vill jag iallafall önska er alla ett gott nytt år och en god fortsättning!!

godmorgon, ja som sagt är det redan nyårsafton, helt f**kin unbeliveable. just nu sitter jag här och myser i min gosiga rosa morgonrock som jag fick utav albin hihi ♥ ska snart hoppa in i duschen, packa ner mitt pick pack, ta på mig lite kläder osv. sedan tar jag bussen ut till torp halv två för att få köpt mig en gosig mjukisdress hehe. sen tar jag bussen direkt hem till nathalie, gör vi oss iordning där osv. sen så kommer det folk hem till henne senare frammot kvällen, det blir bra. med andra ord firar jag nyår hemma hos henne ikväll! det kommer att bli riktigt najs. ska försöka att hinna uppdatera något imorgon innan jag drar till trollhättan. drar dit vid fem tiden för att träffa, linnda, elza och robban! sen så sover jag där också, så just därför tror jag inte på så bra uppdatering men vi kan ju se hur det blir med den saken !! p.s ni har väl inte missat frågestunden om året som gott i inlägget här under (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0