sitter på tåget på väg hem till uddevalla

nu sitter jag på tåget på väg hem till lilla uddevalla igen. det har vart fem toppen dagar i stockholm, men det ska bli skönt att komma hem igen också! idag så försov vi oss så vi han inte till stan för att shoppa som det var tänkt hehe, men en liten stund han vi allt att kika runt, men det var så j*vla mycket folk så det var helt fucking unbeliveable. men fick köpt mig en gosig svart tjock tröja med monster energy tryck på hehe. innan vi satte oss på tåget åt vi på en riktigt god kina restaurang, mums! men nu ska jag fortsätta lyssna musik och dricka apelsin juice hehe. puss ♥



en bild på tröjan som jag köpte i någon punk/rock affär inne i gammla stan idag


och så här såg jag ut idag, haha någon random bild pappa tog när ja höll på att ta på skorna, har ingen annan men den får duga



Kommentarer
Postat av: .

vart pierca du dig ? alltså vilken studio/frisör ?

och är den bra ? :)

kram

2010-12-28 @ 12:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0