svar på komentar osv osv

______________________________________________________________________________________________

Eliin
om make it last forever:
hej , jag har tagit hål i naveln på Viking i Uddevalla och undrar: när du har hängande smycken blir hålet större där uppe då? :)

svar; hur menar du med att håler blir större? menar du att det töjs ut typ? när jag har hängande smycken så blir det ingen skildnad alls, det kan kännas lite konstigt i början när man inte är van vid att ha ett hängande smycke, känns som hela naveln kommer låssa haha, men det ändrar inte utseende och hålet blir inte "större" heller för den delen. dock tycker jag du ska vänta med att hänga i en hängande piercing om det var rätt så nyss du tog hålet, läk piercingen som du fick när du piercade dig ska du ha i ungefär 2-3 månader innan du byter helst, tänk även på att det är bäst med silver specielt om du är känslig så det inte blir infektioner! :)

______________________________________________________________________________________________

jo men shena. nyduschad sitter man här och ska rätt så snart hoppa i min gosiga säng. var ju som sagt hos tandis förut, inga hål så det var ju bra det. efter åkte jag hem till albin där även kiffe var, såg vi på film och hade det allmänt mysigt ba. även klar med min svenska berättelse nu, skönt att vara klar med den, nu måste ja bara lyckas sammarbeta med denna dator så att jag får den utskriver och hela grejen, men men det fixar sig nog ska vi se. men nu ska jag nog ta å slagga, ska ju upp redan kvart över nio imorgon, har en bokat tid hos frisören tidigt på förmiddagen så. så imorgon gott folk blir nathalie helblond igen, hihi. blir även mittbena jag kör på struntar i luggen..ska även bli skönt att få klippa bort allt det slitna i topparna. men men nu blir det som sagt bädden som jag nog sagt tre gånger i detta inlägg nu men men, godnatt ♥

en bild ifrån dagens lucia framträdande, tog bilden ifrån nathalie billgren


Kommentarer
Postat av: Eleena

sv; hehe jo ;p tack :)

2010-12-14 @ 15:34:58
URL: http://elllehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0