först stan med lovisa, sedan mys med linnda

o så får ja inte glömma att ja vart i skolan också, men jaa det är ju inte så roligt o läsa om det,
kom polisbilar o mojjs till våran skola idag, igen, det var la säkert bråk som vanligt, för en gångs skulle orkade jag inte bry mig.

efter skolan stog ja o väntade på bussjäven som var 20 min försenad, snacka om att jag frös ;o
men ´sen så kom den äntligen då ringde lovisa, satt ja o snackade med henne på bussen,
sedan drog ja till åhlens där hon väntade på mig.
vi drog till pingvin o käkade ;c
sedan på väg till alla affärer träffade vi först, gloria och narissa, sedan ida o två till.
annars så vare la inte så mycket mer igen kända face?
ja fick iaf köppt mig ett par leggins från lindex,
för jag är ju så himla duktig så jag har lyckats o göra sänder mitt hundrade par leggins xd
vi hade det iaf hur roligt o mysigt som helst, eller vad man ska kalla det :p

sen drog ja hem runt halv 7 tiden,
linnda kom hem till mig,vi beställde pizza o sedan drog vi till min pappa för att se på film,
kommer inte ihåg vad filmen hette som vi såg men as bra,rolig o lite sorglig var den!
as bra bild är det på min nya tv ;o

o nu så kom jag nyss hem skulle egentligen ha dushat nu, men e så lat så orkar inte det just nu, ska göra det imorgon när jag vaknar ist :]
imorgon blir det torp med annie,emma & alice, skriver mer om det imorgon!


Kommentarer
Postat av: evabergsten.

sv; haha, okej ;d jag bor i helsingborg :D



japp, mitt ex sa till en tjej att nita mig, så va hon efter mig å sånt, så sa jag till min mentor så löste det sig, fick snacka m tjejen ;)

2010-01-15 @ 23:33:55
URL: http://evabergsten.blogg.se/
Postat av: Josefin

Svar: Tack! Nu vet jag vilka affärer jag ska gå till nästa gång jag är och shoppar ;) Köpte du allt på rean eller var det "vårnyheter" :)

2010-01-16 @ 09:24:48
URL: http://shoppheaven.blogg.se/
Postat av: andrea

sv: haha men det är bra :D bring it on bara! roligt att höra folks åsikter :)

2010-01-16 @ 13:34:22
URL: http://dreeea.blogg.se/
Postat av: Placebohoe

Tack :) kram

2010-01-16 @ 18:49:35
URL: http://placebohoe.blogg.se/
Postat av: Hana

Haha, de e för att man har roligt på dom ämnena elrhur? ja tkr faktist också de e kul, haha, ja älskar engelska, jag pratar flytande :D de sa iaf min lärare, och ja har typ bra resultat på både matte och engelska, och har godkänt i alla och högrad ( mer än godkänt ) i musik! :D Men du.. om man kämpar väldigt hårt så kan du ju få bra betyg, men de krävs mkt arbete, och de e nog nt så många som orkar med de, de e faktist en kille i min klass som e väldigt duktig på matte han har nog jobbat hårt! lixom vem vill nt va en sån! ja vill också va så duktigt, men iaf, e nöjd med hur duktig jag är! :)

2010-01-16 @ 18:55:22
URL: http://skorpanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0