frågestunden avslutad

1.när blev du ihop med luuk?
svar:den 10 oktober ;)

2.vem är din närmaste vän?
svar: linnda mustafa

3.ska vi på prision break filmen i år? xd
svar: haha, aah, imorgon kommer jag till dig så tittar vi på den!

4.älskar du mig?
svar: självklart, mer en allt annat på hela fucking jorden!

5.har du några syskon?
svar: nej inga riktiga, men två plastsystrar :)

6.vad använder du för hårprodukter?
svar: jag använder Loreal paris scahmpo och balsam, och så använder jag en hårinpackning, kommer tycärr inte ihåg vad den heter, :p

7.favoritblogg?
svar:min egen (a) haha ne men kenzas blogg!

8.favoritmat?
svar:pizza o hamburgare,haha ja älskar skräpmat,o så gillar jag all min mormors mat.

9.hur ofta plattar du håret?
svar:aldrig!

10.hur ofta handlar du kläder?
svar:ibland allt för ofta, men ibland kan det bli gånger i veckanm fast det händer inte så ofta.

11.för hur mycket/månaden?
svar:ja vet faktiskt inte ;o

12.vad lägger du det mesta av dina pengar på?
svar:kläder,mat o ibland även nöjjen.

13.hur mpånga bloggar följer du?
svar: jag vet inte,en del, din följer jag iaf!

14.varför började du blogga?
svara:förut så skrevjag allt jag gjorde på min bilddagbok men det orkade jag inte hålla på med längre och så var det många som bloggasde så jag vill eprova på o så visade edt dig vara roligt :)

15.varför använder du inte headern jag gjorde till dig?
svar:för ja skulle ändra på en sak så raderades allt -.-

16.favoritfilm?
svar:titanic, trorja :)

17.favoritfärg?
svar:ojoj det var svårt ;o ja gillar alla slags färger.

18.favoritplagg?
svar:leggins med någon stor tröja, ex adidas.

19.överby/torp?
svar:torp

20:hur många timmar i veckan är du i stan?
svar: haha, det vet jag inte, nu på vintern så blir det inte lika många som på sommaren och våren,då är jag ju där nästan varje dag :p men kanske 10 timmar på rn vrcka som max nu på vintern :p

21.vilken buss åker du?
svar:jag åker aldrig buss,bara om jag ska till torp och då tar jag 1:an.

22.hur ofta sminkar du dig?
svar:varje dag typ,fast ja använder bara mascara o kajal så där är ju inte smink i stora mängder precis.

23.vad tycker din mamma om det?
svar: haha, jadu hon tycker nog inget specielt ;)

24.bästa bok du läst?
svar:alla gossip girl böckerna

25:tycker dom som var utanför dig en gång fortfarande att jag är din mamma?
svar:HAHAHA, vettefan det gör dom säkert :p snackar typ inte med dom längre xd

26.hur lång är du?
svar:c.a 162 cm.

27.din förebild?
svar:jag har nog väldigt många olika förebilder faktiskt det kan vara blabnd mina vänner eller kändisar.

28.bästa ämnet i skolan?
svar:bild och slöjd.

29.vad ska du bli när du blir stor?
svar:jag ha som dröm att bli skådespelerska eller jobba med musik, men ja vet faktiskt inte :p

30.vad är det för färg på din kudde?
svar:ja har olika,men den som jar har just nu är vit.

31.hur många speglar på ditt rum hardu?
svar:två stycken stora och så en liten.

32.hur många par skor har du som du använder?
svar:5 st som jag använder just nu,och många andra typ vår skor o fulam skor :p

33.har du löshår?
svar:jag har,men jag använder det inte längre.

34.hur många mobil/kameror/mp3 har du tappat i vattnet?
svar:haha,bara en kamera faktiskt ;o

35.högsta önskan?
svara:typ att få jobba inom musik eller skådespelar branshen (a)

36.favorit klädstil?
svar:typ ja vet inte,tycker att man ska ha sin egen stil då blir jman min favorit, hihi.

37.vill du bli känd bloggerska?
svar:visst hade det vart kul o vara det :)

38.när fyller du?
svar:14 maj

39.vem är din största idol?
svar:det var svårt, jag har många. men jag måste nog säga celin dion endå, älskar hennes låtar och hennes röst!

40.var får di insperation ifrån?
svar:jag får insperation ifrån människor på stan,mina kompisar o vissa kändisar, från alla möjliga olika håll helt enkelt.

41.är du ifrån vbg eller något?
svar: nej det är jag inte.

42.hur har du fått så många läsare?
svar:jag tycker inte att jag har så väldigt många läsare men ja komenterar mycket andras bloggar o reklamerar min blogg lite också.

43.hur många besöker din blogg?
svar:153 st.

44.hur får man ditt hår? jag vet att du har löshår och uppklippt men vad säger man hos frisören typ?
svar:jag har faktiskt inte löshår som jag använder,mend et stämmer att jag har uppklippt. när jag går till frisören så är det oftast för att jag ska topklippa mig, så jag ber dom att klippa så lote som möjligt i topparna max 1 cm, sedan ber jag dom att klippa upp minn uppklippta frisyr ungefär 1,5 cm.

45.har du tjockt eller tunt hår?
svar:jag har tunt hår.

46.vad heter du?
svar:haha ,nathalie magdalena kelly kindhult ;)

47.har du åkt motorcyckel?
svar:ja det har jag.

48.hur många kameror har du haft?
svar: typ 3 st trorja :p

49.e du blond?
svar:ja xd

50.är din skola bra?
svar:den suger gurka!

51.skulle du vilja byta?
svar:aah.

52.hur ofta köper du cola?
svar:haha, ingen aning xd

53.hur många cd skivor har du?
svar:måååånga,palla räkna xd

så då var alla frågor besvarade!
nu så ska jag fortsätta o va med luuk o ska försöka o vara lite mer social emot han :p
ha de bäst!

nathaliekindhult.


Kommentarer
Postat av: sejla

sv:lugnt ;)

tack detsamma, sjukt fin header! (:

vgd?<3

2010-01-08 @ 19:22:29
URL: http://ssejlaahmetovic.blogg.se/
Postat av: linnda

nathalie, man villle se vem frågorna var från oxå :O

men jaja ;)

bra jobbat!

2010-01-08 @ 21:28:03
URL: http://linndasshit.blogg.se/
Postat av: linnda

jaha haha :X

2010-01-08 @ 23:14:51
URL: http://linndasshit.blogg.se/
Postat av: evabergsten.

sv; tack & detsamma :D

hahahahhaha, roligt de ;D följa varandra m bloglovin?:)<3

2010-01-08 @ 23:43:41
URL: http://evabergsten.blogg.se/
Postat av: Hana

aha aah, Techno är också bra lyssnar på vissa och på några HipHop och några typ vanliga duvet typ som Erik Grönwall - Higher, den e rätt bra den me ^^

2010-01-09 @ 10:56:24
URL: http://skorpanh.blogg.se/
Postat av: andrea

sv: åh, tack :)



haha så du är inte från vbg? :p fattar iaf att du bor rätt nära mig, jag bor i vargön (H) haha

2010-01-09 @ 14:17:38
URL: http://dreeea.blogg.se/
Postat av: evabergsten.

sv; kul:) lägger till dig på bloglovin nu:D

2010-01-09 @ 21:44:54
URL: http://evabergsten.blogg.se/
Postat av: Monika

Fin blogg :D! Haft en bra dag?

2010-01-09 @ 21:48:31
URL: http://monikka.blogg.se/
Postat av: Mira o Dana

Sv; Vi är 12 och fyller snart 13 :-)

2010-01-09 @ 22:09:08
URL: http://miradana.blogg.se/
Postat av: ZOE

OMG 'ÄLSKLING, kan man köpa ditt löshår då? (a) eller typ låna det nån dag? (a)

älskardig tjejen <3

2010-01-13 @ 16:29:03
URL: http://zoeholden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0