åskväder :o

herregud sicket åskväder asså :o helt galet.. men nu åskar det inte lika mycket iaf så nu kan ja sitta vid datan igen, "happy face". innan ovädret började var det hur fint å varmt väder som helst ju. vart på landbadet med linnda,linus,nils & alex, idag å badat :) vart soft å som vi har steeeekt ;) haha, sen på kvällen drog vi t pingvin käkade kebab för hela slanten, hihi sånna tjockisar vi e :c sen drog alla hem satt ja & alex på marken å snackade å käkade BANAN vafan :DDDD hahaha! sen drog ja mig hemåt träffade ja marco & wille en liten stund sen drog ja mig innåt. å nu e jag suuuuur, min mobil har precis fucka't upp sig :o går inte att skriva sms !!! andra mobilen på en vecka ja får PANIK. shit.. så nu sitter jag här med min mammas mobil -.- kan inte göra hjärtan eller ens skriva en jävla PUNKT. haha fast det kanske e för att jag e så kass ;$ men nu ska ja dra mig måste hinna blogga lite å leticia också.. sen så ska ja försöka lägga mig rätt så tidigit ikväll för ska upp tidigt imorgon å åka t göteborg :) hoppas ni har det härligt i ovädret, haha ;)

kram nathalie den bästa kindhult ♥
här kommer försenade bilder från idag :)

*inga komentarer*


HAHA, var bara tvungen liksom spana in mitt smile xd ja lovar ja ser inte ut så egentligen asså (A) ahahaha.

vet ni vad jag kom på precis..linnda e inte med på någon utav bilderna :o


Kommentarer
Postat av: Eleena

sv; vsg ;)

hihi tack :) haha det är inte lätt å sluta bita då man väl har börjat "/

2010-07-13 @ 09:35:41
URL: http://elllehs.blogg.se/
Postat av: Eleena

sv; hahah lycka till sötnows ;)

har skaffat ny kille btw ;D

2010-07-13 @ 20:16:52
URL: http://elllehs.blogg.se/
Postat av: Eleena

sv; hihi ja det är han, aw tack :) <3

samma här ;OO

2010-07-14 @ 09:32:13
URL: http://elllehs.blogg.se/
Postat av: linnda

vet du vad jag kom på precis, det e jag nästan aldrig xd

2010-07-15 @ 16:49:21
URL: http://linndasshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0