bada i regn, härligt? mjo..

ah, blev ju inget bloggande iförigår kväll för då sov linnda hos mig, så då hade vi ett liv med andra ord ;) sry för min dåliga uppdatering men det e ju sommarlov, då blire ju inte dirket så att man alltid sitter vid datan å nördar. men iaf iförgår var ja på lanbadet med linnda,alex & nils :) var faktiskt hur kul som helst, hahaha, ahdu.. nu går vi inte in på detaljer här va ;) bilder på det kommer nedan (a)å innan det var ja & linnda i hasselbacken å softade med linus & lucas :) å igår var jag å piercade min näsa på viking studio i stan, blev riktigt nice faktiskt :) just nu har jag en liten silver pärla ska byta ut t en ring sen med någon pärla på i någon fin färg :) iaf, sen drog jag, linnda, sarah & marco t landbadet idag igen för att bada.. men självklart började det regna när vi badade, blev la varmare i vattnet kanske men inte när vi kom upp på land igen ;o å då var ju alla våra kläder pisse våta också, härligt, mjoo.. ;$ å sen så drog vi t stan å käkade oss feta å goa :c å så igår kväll var ja & linnda ute en liten stund med alex också, soft (a) men nu ska ja dra mig. och idag ahr jag firat min farfar som fyller 75 år, firat med hela tjocka släkten vart super (y) grattis grattis hipp hipp hurra :D bjussar på bilderna från iförgår. kösshaj!

kram nathalie den bästa kindhult ♥

roooooooooooooooooooooooompa



HAHAHAHA mitt face :$

alex e våran fotograf ;$

HAHAHAHAHA, gulliga face xd

lucas (L)

Kommentarer
Postat av: linnda

härlig dag!

2010-07-10 @ 17:52:16
URL: http://linndasshit.blogg.se/
Postat av: natta

vilka häärliga bilder :D

2010-07-10 @ 18:09:54
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0