om några timmar..

aa, vad händer om några timmar folk? :) jappM, det kan man ju undra.. nu är klockan iaf rätt så mycket å först nu börjar ja blogga ;$ för ja har grejat med min webb som ja köpte idag/igår tolka det hur ni vill.. men självklart dampar den så kan inte ta kort eller något -.- ja som hade tänkt göra ett videoinlägg aja xd ja var iaf på torp idag med linnda & frida. köpte min webbcam ,  å presenter t leticia som fyller på torsdag :D så sover hos henne imorgon :) efter vi vart på torp åkte vi t stan träffade vi sarah å linus. åkte frida hem t thn. då drog vi t skeppan. träffade nils å jonte :) efter dom badat å grejat så drog vi in t stan igen, fast då drog sarah å linus så då vare bara jag, linnda, nils å jonte kvar. vi drog t en lekplats ;$ haha men var faktiskt lite små kul sådär :$ sen satte vi oss på mc, nils skulle käka å då höll jonte på å jobbade sig -.- xd sen kom abbe å rocko, å hämtade mig å linnda å nu som sagt sitter ja här. onödigt långt inlägg jaja. tagga fjorden imorgon då! förväntar mig att se de alldra flästa ;) men nu måste ja försöka sova lite, godnatt!

kram nathalie den bästa kindhult ♥
hinner bjussa på lite bilder.




















domma bilderna får duga för idag :$
sleep tight

Kommentarer
Postat av: Eleena

sv; Inte så mkt, dusj? ;D

2010-07-28 @ 18:58:21
URL: http://elllehs.blogg.se/
Postat av: jessica

Hihi tackar aa viss är dom snygga väskor

2010-07-28 @ 22:04:49
URL: http://priyan.blogg.se/
Postat av: linnda

sv: jag sa inget fel på den första videon xd

2010-07-29 @ 01:17:51
URL: http://linndasshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0