sex and the city & strandjoggen

haha, vad patetisk rubrik. klockren blandning av sex and the city o strandjoggen,right? men det e la ena det som beskriver min dag bäst, antar jag. var tvungen att vakna redan kl halv 9 imorse, hemskt! bara för att hela min family, eller min "halv family" eller vad man nu ska kalla det, skulle gå/jogga strandjoggen. ush o blä, vad min kondition suger! jaja, jag kom i mål iaf, stolt (a) fast moa kom i mål på 23 min, o hon sprang hela vägen. från museéparken t gustafsberg, alla som bor i uddevalla vet hur långt det är. kanske inte så himla långt egentligen, men som sagt min kondition suger. men nog om det nu. när jag väl kommit hem piffade ja t mig lite smått sådär, sen drog ja ut o träffade linnda, min brud :) vi stannade i skogen tog lite härliga bilder, sen drog vi ner t stan. träffade jag leticia, så drog vi på bio å såg på sex and the city 2. den var riktigt bra faktiskt! abdul & muhammed mina & leticia's favoriter, right? haha! kul man kan ha. men nu ska jag sluta printa ner en massa blä här. hoppas ni haft en skön helg!

kram nathalie kindhult ♥



you are so fucking amazing!

Kommentarer
Postat av: andrea

sv: haha men man FÅR lipa till film :D

2010-06-07 @ 19:26:32
URL: http://dreeea.blogg.se/
Postat av: Hana

Nathalie, som du ksk ser så har ja tagit bort min blogg,

ja tror nt vi kmr snacka nå mer tills ja kmr tillbaka från kurdistan alltså 16 Augusti, du borde veta att jag kmr sakna dej otroligt mycket, önska ja ba hade Comviq Kompis så kunde ja messa dej

men älskar dej puss<33333333333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0