sunningen ♥

jappM, idag har ja vart på sunningen hela dagen, med evelina ♥ vart hur mysigt som helst :) den bruden har vart så saknad så var härligt att få träffa henne igen ! fast självklart glömmer ja min kamera hemma. så otroligt lyckad e jag, som alltid, nemen "host". o så nu ikväll har ja levt på rassa's studsmatta med han,luuk & felix. yäman. även vart hos min pappsi o sätt på en dunder läskig film :o lilla ja klarar inte av för mycke våld ;$ hihi, najdo. men nu ska ja då fan ta o svara på alla idjuter som dampat på msn, spc linnda & lucas mina kåtbockar, yao. vi e seriösa också, det e vi alltid. 
ey ja lämnar er idjuter nu ska dra o stoppa upp hela handen rotera tusen varv o pulla bajs bajs på er kåt apor :D
HAHAHAHAHAHAHHAHA, KLOCKREN HUMOR!

kram nathalie kindhult ♥
en gammal bild från sommaren-09
evelina svedborg, ja älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: thaipinnen ♥ - gör gratis designer

sv; igår köpte ja gett par skor, självdå?:)

2010-06-18 @ 07:14:17
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: linnda

sv: ja då

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

THE 3 PERVERS MEN :d

2010-06-18 @ 22:22:32
URL: http://linndasshit.blogg.se/
Postat av: idaevelina

(lite sent efter men men)

Tack för att du gjorde den dagen bra! Du är helt underbar Nathalie! Det var så längesedan, du var sjukt saknad!

Vi ses nog snart igen men du åker ju på onsdag :(

men vi hittar allt någon dag :a

(hatar min kropp + frissa) -.-

puss ♥

2010-06-21 @ 03:31:46
URL: http://idaevelinasvedborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0