frågestunden är nu avslutad!

nu är frågestunden avslutad!
jag har fått en massa roliga frågor, som ska blir roliga o svara på, medans andra frågor bara var dumma o idiotiska dom har jag redan tagit bort o tänker inte svara på!
så här kommer svaren på era frågor! :]

frågor från pauline:
Vilka bloggar läser du dagligen?
svar: jag läser http://linndasshit.blogg.se/ sedan blir det ju så att jag läser dom bloggar som komenterar min blogg.
vilken är din favorit film?
svar: oj, det var en väldigt svår fråga jag vet faktiskt inte :p
Hur ser en perfket dag ut för dig?
svar: en varm sommar dag, med en massa kompisar o så hittar man på något galet, hihi ;p
vilket är ditt favorit kläderplagg?
svar: adidas koftor jag värkligen älskar dom!

från sanna:
vilken salong klipper du dig? :]
svar: jag klipper mig på belbox!

frågor från hana:
♥ Vad får dig o va glad?
svar: när ja tänker på sköna minnen, eller när ja tänker på mina underbara vänner som betyder allt.
♥ Längtar du tills o få träffa mig? :]
svar: klart ja gör gumman :] vi ska få det så sjukt roligt när ja & linnda åker upp!
♥ Hur länge har du tänkt blogga?
svar: jag vet faktiskt inte :p jag vill hålla på med det här väldigt länge iaf, så känns det just nu.
♥ om du skulle åka till Hawaii vilka klädplagg skulle du ta med dig , du får bara välja 3 :]
svar: ett par shorts, ett linne och bikini (om bikini nu räknas som ett klädesplagg)
♥ gillar du o läsa?
svar: ja faktiskt ;$ fast ja kan bara läsa skvaller tidningar eller gosipgirl annars dör jag av tråkighet :p
♥ vad är de bästa du vet?
svar: när ja gör något roligt eller bara slappar med vänner som ja känner mig bekväm med!
♥ ska du resa nånstans iår?
svar: jag ska resa till frankrike, kanske till något annat land också fast det är inte bestämt en, och så ska ja till olika städer i sverige då :p
♥ om du fick åka vart du vill vart skulle de va då?
svar:thailand!
♥ Favvo färg?
svar: kan inte välja xd men ja gillar neon färger, helst inte mörka.
♥ favvo låt?
svar: kan inte välja endast en låt :p
♥ favvo artist?
svar: vet inte xd
♥ favvo desert?
svar:chokladpudding eller fruktsallad ;cc
♥ favvo mat?
svar:min mormos mat e super god ;$$ och tacos helt klart!
♥ favvo frukt?
svar:gröna och saftiga äpplen.
♥ apelsin elr blodapelsin? vilken föredrar du mest?
svar:apelsin.

frågor från linnda:
1 är du gay
svar: aaah, med dig
2 vill du döda mig
svar: nääääääääää!
3 är du kär i mig
svar: alltid vart vettu ;$$
4 om jag hade frågat på dig va hade du svarat (h)
svar: är inte vi redan ihop? ;oo
5 jag e cp, eller hur? :)
svar: nää du e bara lite knasig :]

från anonym:
när ska du börja sminka dig:]vilken ålder
svar: jag sminkar mig nu :p

från anonym:
oskuld?
svar: aah det är jag!

från anonym:
vad har du för bh storlek?
svar: 70b.

från anonym:
hur många besökare har du om dan?
svar: runt 150 om dagen.

från anonym:
hur mycket pengar shoppar du för på en vecka?
svar: hmm, det e väldigt olika, men det kan bli alldeles för mycket ibland, och ibland för inget alls.

från anonym:
förra året gick du i 6b nu går du i 7b men vilken e best 7b eller 6b
svar: 7b helt klart!

frågor från anonym:
1.kan inte du göra dagens outfit
svar: visst kan jag det, håll koll i min blogg så ska du se att det nog kommer om ett litet tag.
2.vem e det som kan alla dina hemligheter
svar: linnda.
3.vilken e den bästa skola du gått på
svar: jag har bara gått på dalabergskolan & på ramnerödskolan, och ja tycker att båda skolorna har sina för o nackdelar som alla andra så jag kan nog inte välja.

från nathalie:
har du tänkt på att färga håret blondt? :]
svar: var frågan ironisk? :p för ja e redan blond som ja tror att man kan se ganska så tydligt på mina bilder xd

från leticia:
Har du löshår ? :)
svar: ja det har jag, men jag använder det inte så väldigt ofta :p
gjorde det ont att ta hål i naven ?:$
svar: det kändes som ett litet stick det kändes inte så mycket det var mest väldigt ömt runt två till tre dagar efter jag tagit hålet, ;]

från sarah:
hur blir då så jäkla fin ?
svar: naww, gumman vad gullig du e :] men ja tycker faktiskt inte att jag e så fin, om det e någon som e fin så är det du!

frågor från anonym:
hur lång är du?
svar: 162 cm
hur mycker väger du?
svar:49 kg
är du nöjd med ditt utseende?(btw,du är sjukt fin)
svar: jag ser både mina för o nackdelar med mitt utseende, men det e väl så med alla. (tack så mycket för din komplimang!)
skulle du nånsin tänka dej att bli strippa?
svar: nej det skulle jag inte.
vad vill du jobba med ?
svar: min dröm är att bli sångerska men ja har faktsitk inte kommit på något :p
favorit-kompis ?
svar: linnda!
vem litar du på mest av vemsomhelst ?
svar:linnda!

från anonym:
1.vart bor du jag vet att du bor i uddevalla men vart hovult elller dalaberg eller vart
svar: jag bor på dalaberg.
2.bor du i en villa eller lägenhet elle radhus eller i vadå?
svar: mina föreldrar är skilda så jag bor både i lägenhet och i hus.

från anonym:
kan du inte ta kort på din garderob?
svar:haha, tro mig det e ingen vacker syn xd det är alldeles rörigt och har ramlat ner kläder på golvet o skit xd

från anonym:
har någon kille frågat chans på dig och du tackat nej eller har du frågat på en kille och han tackat nej
svar: ja på båda frågorna.

från anonym:
hur många killar har du vart ihop med i hela ditt liv 
svar: javet faktiskt inte ;$ men ja har nog haft runt 4 seriösa förhållanden, sedan har ja haft en del oseiösa förhållanden också.

från anonym:
hur gammal var du ner du fick din mens
svar: 11 år.

från anonym:
vilken datum fyller du år
svar: 14 maj.

från anonym:
har du någonsin solat i solarium
svar: ja det har jag.

från anonym:
favorit låt?
svar: vet inte, finns sp många bra så kan inte välja bara en xd

från anonym:
när har du tänkt använda puder eller fondeotin
svar: jag anvnder det ibland fast inte ofta alls :p

från anonym:
har du vart med i talanger pa scen i dalaberg skolan
svar: ja det har jag ;$$

så nu fick ja nog med alla frågor!
hoppas att ni e nöjda med era svar ;]

kram nathalie kindhult ♥


Kommentarer
Postat av: AMANDAWAHLGREN

oj , jag trodde du va äldre :O

2010-03-12 @ 07:38:17
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: Michaela Snöborgs

hehe kul med frågor ;)



jag vill åka jorden runt haha! :P



jag röstade på dig förresten! :)

2010-03-12 @ 12:25:19
URL: http://michaelasnoborgs.blogg.se/
Postat av: Hana

sv: haha ah ja kan länka dig!

vänta lite ska ba leta ... :)

http://www.youtube.com/watch?v=miT40qj4Jes

viden e sjukt bra!

btw, JA SKA RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTAAA!!!!

du ska vinna! XDD<3333

2010-03-12 @ 15:26:00
URL: http://skorpanh.blogg.se/
Postat av: D A N I E L A ♥

- har röstat nu, lycka till:`)

2010-03-12 @ 15:36:22
URL: http://danielas.se
Postat av: Linda

Hej! Är allt bra med dig? Denna underbara fredag :D

2010-03-12 @ 15:41:04
URL: http://karlstadtjejen.blogg.se/
Postat av: L i n a

tack :]



jo allt bra med mej, själv då? :)

2010-03-12 @ 17:26:41
URL: http://liiinaw.blogg.se/
Postat av: Sofi & Amanda

Fin blogg :)

2010-03-12 @ 21:17:37
URL: http://sofiochamandas.blogg.se/
Postat av: jennifer

hahhaha nathalie!

kommer du ihåg när vi jämt dansade för klassen i ettan ? :')

minnen ..

haha fin blogg du har gumman!

2010-03-12 @ 22:45:37
Postat av: hermy

sv: va skönt det låter:;)

men aaa allt e bara bra med mig oxå:;)



vad har du gjort idag da:?

2010-03-12 @ 23:01:02
URL: http://heeermela.blogg.se/
Postat av: D A N I E L A ♥

- tack detsamma:)

2010-03-12 @ 23:08:22
URL: http://danielas.se
Postat av: D A N I E L A ♥

- nä inget spec:)själv?

2010-03-12 @ 23:14:10
URL: http://danielas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0