I got a feeling..

..that I have to clean my room soon. ser då förjävligt ut rent ut sagt asso, kläder lite överallt o lite andra prylar, hihi. men orkar inte bry mig om det just nu faktiskt, känner mig lite lat endå. idag har det iaf vart hot! hoppade runt i shorts å linne å tuffa brillor c: vilket jag gjort varje dag den senaste tiden men endå ;$ skolan var det idag iaf, yepp. äntligen sista "normala" skolveckan innan sommarlovet! jag längtar som f*n vem gör inte liksom? men på idrotten var ja & lukas riktiga soft potatisar så vi drog hem t han o chillade ist, gatt mos c: o efter skolan polade ja runt med linnda, you know. vi schtekte,dudes we did (h) o sen på kvällen typ, träffade ja min fruga julia, så då drog hon hem t mig, käkade "ont i magen godis" som väcker minnen, haha! och blåste bubblor c: som sagt n o  l i f e r ' s ! men nu ska jag dra o börja vara lite duktig o börja städa mitt rum -.- see ya!

kram nathalie kindhult
yoyo, jag bjuder här va!


Kommentarer
Postat av: andrea

sv: hehe ja ellerhur, raaawr ;)

2010-06-01 @ 13:18:33
URL: http://dreeea.blogg.se/
Postat av: linnda

sv: yeah, i know you like me babe.

2010-06-01 @ 21:02:41
URL: http://linndasshit.blogg.se/
Postat av: Hana

sv:

aha, men nej, de låter tråkigt, den låter otroligt bra, och de känns som om ja har sett en sån film, ;O

e de nån känd skådis som är med i den? ;)<3333

2010-06-01 @ 21:25:46
URL: http://growupdude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0