everyone told me to be strong, hold on and don't shed a tear

hejsan. precis kommit hem å attackerat sängen å mitt godis, mm japp. var egentligen tänkt att jag å annie skulle till torp idag efter skolan men nej vädret ville ju tydligen inte sammarbeta med oss..snöstorm gör så att västtrafik ställer inte alla bussar. fuck. men men jag får helt enkelt ta å slappa här hemma istället, får se om någon söt person har lust att komm hit å gör mig sällskap hihi. kanske tar mig en tur bort till ica snart för att köpa mig en fet påse chips, blir perfa. såg precis även att min älskade frida tidnig har kommit, hihi lycka. så då blir det väll att ja fastnar med den i handen nu resten av eftermiddagen..jappjapp. ja slänger in någon kass cam bild också bara för jag inte har något bättre att erbjuda. bye for now ♥

nu bäddar ja ner mig i sängen med min tidning å en fet bruk godis, mmmmmm.


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv : jaha okej usch då, me mig äre najs ;)

2010-11-09 @ 17:47:13
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Cassandra

SV; usch jaa :o och de blåser så man kan ju knappt gå ute :s

2010-11-09 @ 17:47:31
URL: http://casseyy.blogg.se/
Postat av: matilda

Uppdrag tills imorgon, ta kort på hur det ser ut i Uddevalla, på all snö!

2010-11-09 @ 22:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0