for every dream you made come true

ush vad min mage kurrar känner jag men orkar verkligen inte ta mig upp ur sängen å ner till köket, hehe.. men men jag överlever väll. sorry vet att det inte vart så bra med uppdatering idag, vilket det aldrig e, men idag så blev det ju ena lite för sent menar jag. vart lite upptagen..hehe ne men tiden har bara rusat iväg! jaja, idag så vaknade jag upp bredvid linnda chillade vi mest på förmiddagen så där. sen någon gång på eftermiddagen så tog vi oss ner mot skogslyckan å träffade albin å erik. fick äntligen köpt mig min älskade bebis mat, halleguttan goa grejer det där. hehe. drog vi å satte oss på gården å chillade i soffan. fast sen så var vi tvugna å ta oss ut i regnet för vi skulle upp å möta upp martina. sen träffade vi henke å moa,tog oss ner mot skogslyckan igen, *suck* sen orkade jag inte mer helt enkelt så då drog jag hem till albin där även erik var. avslutade dagen riktigt mysigt med andra ord, hihi. nu blir det faktiskt att sova, känner jag ska bli riktigt gött. känns lite ensamt också, första kvällen jag sover ensam nu detta lovet. hehe, men men detta klarar jag nog av ska ni se. puss ♥

tagit mig goe duschen rätt så precis också. fina delfiner.


haha, (bild från imorse) morgonfrillen. klicka på bilderna för att se dom större, inte för att det e något specielt att se förutom mitt troll hår men men.
 


Kommentarer
Postat av: XOXO, LANAH

Sv: det var det verkligen! Är allt bra med dig? :)

2010-11-03 @ 14:17:11
URL: http://lanahs.blogg.se/
Postat av: XOXO, LANAH

Sv: haha, det är just det jag tänker ha! :D TV + massa gott = rejält mysig dag :D

2010-11-03 @ 14:51:47
URL: http://lanahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0