good morning, here i am, again

godmorgon världen. här ligger jag och har precis stressat runt som en idiot helt i onödan..trodde klockan var kvart i tio (börjar 10.10) men det visade ju sig att klockan var endast kvart i nio hehe..men nu så e jag ju då klar med det mästa så kan bara ligga å chilla nu fram tills jag måste dra mot skolan. ikväll så blir det först träning, sen har jag och annie lite planer inför kvällen också, blir bra. men nu så ska jag göra annat, slå på tvn eller något. puss så länge ♥

haha shit asså två gammla å rätt så tråkiga bilder kommer här, men det är det enda jag att erbjuda för tillfället.

bilden här över är tagen hemma hos nathalie taby, precis innan vi skulle på fest för ett jävla tag sen nu. å bilden här under är tagen i h&m´s provrum haha!






Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: allt bra? :)

2010-11-26 @ 21:58:14
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0