i am seeing you in my dreams

jappjapp, goe kvällen. helt amazing rent ut sagt. annars så har ja vart på *** med linnda idag efter skolan. inget mer prat om den saken. efter det så var vi med linus å träffade på lite andra goa vänner å sådär. fast jag drog hem rätt så tidigt för var tvungen å plugga inför biologi provet imorgon, fotosyntec å en massa sån skit. usch, jaja jag överlever väll. får även tillbaka mitt musik prov imorgon. får hoppas på det bästa. men men nu blir det faktiskt att ja ska ta å attackera sängen.. see ya tomorrow ♥

hade tänkt mig en dagens outfit också men orkar verkligen inte plocka fram kameran så ni får överleva helt enkelt med min tråkiga bild lösa blogg hehe. ne men nu är det faktiskt skärpning på gång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0