love can touch us one time and last for a life-time

måste bara få meddela att det blir en lugn hemma kväll ikväll, så det känns ju rätt så gött, e redigt trött så kommer sitta fint att lägga sig i tid för en gångs skull, hehe. denna helgen blir nog rätt så lugn skulle jag tro faktiskt. men det behövs ju också ibland. ikväll har det vart träning, men var hur trött som helst hade knapt någon energi kändes det som där ett tag, men det gick prima ändå mina vänner. nathalie ger aldrig upp ni vet. efter det åkte jag nästan på dirren hem till simon å sofie där jag sett på film å haft det riktigt soft nu ikväll. men nu så hade ja tänkt sätta på go musik å bara fortsätta chilla. smell ya tomorrow ♥

älskling ♥                        vet att du hatar den, snälla döda mig inten :D





Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg:)

2010-11-13 @ 10:41:06
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/
Postat av: natta

hihi söt :D

2010-11-14 @ 09:43:36
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0