love is so much more than just a word

________________________________________________________________________________________________

Anonym
om You are in my thoughts day and night:
är ni tsm ?

svar; haha nej verkligen inte! simon är endast en kompis. albin är min kille ;)

_______________________________________________________________________________________________

shena. nu sitter än trött nathalie här å knappar. rätt så precis kommit hem från albin vart en hel kväll hos han, hihi mysigt. drog hem till honom på dirren efter skolan. stog han å lagade lite mat, tror ja distraherade honom rätt så mycket haha menmen! senare på kvällen kom kiffe förbi en liten stund också satte vi på någon film ba. men nu så orkar ja inte något mer för ja tror jag avlider snart så trött e jag, riktigt törstig också för den delen.. måste bara stolt få meddela att ja fick tillbaka mitt biologi prov idag vg+ nu känner jag mig stolt. lite retande att det endast var ett poäng från mvg, menmen. smell ya tomorrow ♥

har tatt lite bilder idag för en gångs skull men måste faktiskt sova nu så bilderna försöker ja langa in imorgon bitti istället. puss

Kommentarer
Postat av: EMYS.SE

Hejsan! Ta gärna en titt in i min modeblogg.



Jag är en sjungande bloggerska som bloggar om min sång, mode, skönhet & bjuder på massa bilder från min stora garderob :)



XoXo/ http://emys.se

ha en bra dag!

2010-11-11 @ 04:48:25
URL: http://emys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0