tattoo your name across my heart

hey, linnda å linus tittar family guy haha. medans jag sitter här å håller på att packa mitt pickpack inför kvällen. snart ska vi dra mot min å linndas dansträning. efter det ska jag köpa lite grejer å sen behöva vänta på bussen ut till sunningen i en hel jävla timma *suck*. ikväll sover jag ju iallafall hos nathalie taby som sagt, blir förmodligen ingen mer uppdatering ikväll fast man vet ju aldrig. om inte hörs vi imorgon istället. två bilder ska ni iallafall få. bye for now sweethearts ♥

linnda & linus ♥


dagens outfit;
linne-somewear/v som i vänskap
millitär gröna jeansleggins-vero moda
mina svarta chilklack boots-dinsko (syns ej på bilden)

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: najs, yes ;)

2010-11-19 @ 18:08:56
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: marialeticia

snygg outfit ;)

2010-11-20 @ 18:38:59
URL: http://marialeticia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0