words don't come easy without a melody

_________________________________________________________________________________________________________

jossan
om yeah, i open my eyes it was only just a dream:
de heter bandeau om du ville veta haha :)

svar; haha juste! hade jag helt glömt bort när jag satt å skrev, hehe. tack för påminelsen ;)

_________________________________________________________________________________________________________

shena. förlåt jag vet att det verkligen varit sämst med uppdatering idag. men jag har helt enkelt inte tagit mig tid att sätta mig vid datan idag överhuvudtaget. men nu så sitter jag då här iallafall. idag så började jag dagen med att dra upp mot ishallen vid tolvtiden tillsammans med linnda, albin, martina, erik, hagge å john :) haha tro det eller ej men det var faktiskt rätt så roligt trots att jag knapt kunnde stå på skridskorna hehe. efter vi vart där till kanske kvart över tre tiden, så drog jag å linnda ner mot stan för jag hade tänkt mig käka lite kebab, var jag riktigt sugen på ska ni veta, så det satt riktigt fint. efter det så hade vi inget annat för oss så vi träffade lite goa vänner på stan stod å tjötade med dom ända fram tills kvart i sex tiden då vi började dra oss upp mot östrabo var tänkt att vi skulle titta på en handbolls träning. fast ja vi tittade väll inte specielt mycket på själva träningen hehe.. nu ikväll har iallfall albin vart hos mig, riktigt mysigt vill jag meddela! så han drog väll hem för kanske en timma sen eller något. men nu så måste ja röja upp lite på rummet, eller a röja bort lite grejer ifrån sängen så att jag överhuvudtaget ska kunna ha möjligheten att sova där ikväll! men men, bloggar mer imorgon. puss ♥

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Sv; jaa, hääärligt ! :D

2010-11-06 @ 08:08:28
URL: http://casseyy.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: bowling, tävlingsbowlar ;)

2010-11-06 @ 10:02:28
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0