written in the stars



godmorgon världen. nu har man stigit upp och en ny vecka med en massa nya äventyr väntar. njae inte direkt men endå. snart så ska jag slänge på mig lite kläder då slänger jag förmodligen in en dagens outfit också (om jag hinner) annars kommer den väl ikväll eller något skulle jag tro. lång dag idag i skolan slutar kl 3, eller a jag tycker det e rätt så segt iallafall. efter det så ska jag nog hem till albin, vi ska kanske färga hans hår ljusbrunt??? något var det iallafall, återstår att se helt enkelt. men nu måste jag börja fixa mig. smell ya later ♥

Kommentarer
Postat av: MADDES

Hoppas du får en fin dag!

2010-11-22 @ 12:30:41
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0