you are the one and only for me

känns riktigt gött att veta att man int behöver tänka på att lägga sig i någon speciell tid för att orka med morgon dagen, vi har nämligen hemmastudie-dag imorgon! det enda vi ska göra är att läsa en bok och skriva om den så a inte så jobbigt med andra ord, men har tänkt mig ta tummen ur röven å plugga lite matte som jag ligger efter i och även plugga på engelska läxan, kan ju kännas skönt å ha den färdig menar jag. har lite planer för morgon dagen men mer om det imorgon.

idag så har jag ju som sagt vart i skolan, ush riktigt jobbig å seg dag. hade inte klarat av skolan utan linnda å martina, asså dom e bäst ♥ efter skolan drog jag hem till albin bara en liten stund, ville prata med honom lite å så. sen vid sex tiden mötte jag upp linnda för vi skulle på dansträning, eller a jag skulle på träning hon skulle med å titta på å lite sånt. riktigt gött var det att få dansa iallafall, det är när jag mår som bäst när jag bara får dansa å glömma allt annat för en stund! på dirren efter dansen drog vi ner mot stan, köpte glass i detta kalla väder, hehe. drog vi hem nästan på dirren å så. när jag kom hem käkade jag lite, fick även ett super sött halssmycka av min mamma, hihi å så fint, tack mamma! men nu så ska jag göra annat. puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0