you can be a sweet dream or a beautiful nightmare

ja, ni sitter jag här i bilen utanför överby och dom öppnar om cirkus en halvtimma..så typiskt min mamma att alltid behöva vara så överdrivet tidig. jag hade ju kunnat legat kvar i sängen bredvid min sötnos nu ju. men men, det har iallafall vart en riktigt mysig kväll tillsammans med min älskling ♥ idag blir det då som ni nog redan förstått överby med mamma, krille och moa. titta efter lite julklappar å så. som sagt bättre att vara ute i god tid ;) i eftermiddag när vi har kommit hem ska jag förmodligen dra hem till linnda, och kanske träffa alex lite senare också. men detta återstår att se. men nu så ska jag fortsätta lyssna musik och vänta på att allt ska öppna, hehe. puss ♥

min kärlek för stunden ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0