you light up my day like the brightest star

________________________________________________________________________________________________

simon
om now and forever, just like you said:
kittlas han bättre än mig? (A)
 
svar; hahaha! usch vad ni alltid ska plåga mig, helt sinnes asså!  
________________________________________________________________________________________________

emma om now and forever, just like you said:
vart har du köpt din väska,och hur mycket kosta den?:

svar; om du menar väskan som du såg på bilden i det inlägget som du komenterade, så är det faktiskt så att just den väskan fick man med när man köpte avril lavignes nya parfym forbidden rose :)
_________________________________________________________________________________________________

så där nu har jag äntligen lyckats få upp värmen i kroppen vilket känns riktigt skönt faktiskt! riktigt kallt ute, helt sinnes asså.. idag var alla åttor från ramneröd och någon klass ifrån nian från väster på någon teater i stan, haha den var faktiskt riktigt rolig, eller a början var rolig sen blev det mest överdrivet snuskigt å knäpt hehe.. men satt och skratta en hel del ja det gjorde vi alla! efter det så drog vi till stan jag å linnda, köpte något varmt och dricka och satte oss och myste så kom maria och sissa och satte sig med oss :) satt vi bara å snackade i flera timmar haha, men det var chill :) men nu ska jag göra annat. puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0