för dig skulle jag göra det tusen gånger om

ja men shena. nu ligger man här å ska snart ta å sova, riktigt härligt vill ja meddela! tidigare ikväll var ja ju som sagt å solade å var på min dansträning. fått en ny danslärare, riktigt grym e hon, så detta känns ju alldeles för toppen. hehe. imorgon är det ju äntligen fredag igen, å äntligen dags för lov, det kan man behöva nu kan ja ju lugnt konstatera! till helgen står det en hel del på schemat;

fredag; skola, träning, ua kannan, rock café, herrestad/sunningen med goe folket
lördag; ua kannan, bio, albin sover här
söndag; kanske träffa julia eller så blir det ua kannan idag igen.

vissa av sakerna känns rätt så suddiga än så länge, men ni får veta mer när det närmar sig. slänger nog in något inlägg imorgon på morgonen eller på eftermiddagen, om jag inte gjort det innan kl 6 så behöver ni inte förvänta er någon uppdatering, eftersom att ja inte kommer hem imorgon kväll får jag med andra ord inte tillgång till någon data, men men tror ni överlever. men nu ska jag krypa ner under täcket, hihi mys, hörs förhoppningsvis imorgon! pussar ♥


Kommentarer
Postat av: Alexaandra - ♥

Med mig är allt kanon! :)

Skönt med helg snart? :)

2010-10-29 @ 00:42:19
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

vilken bio ska ni se?;)

2010-10-29 @ 13:22:35
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nathalie, jag måste bara säga att jag tycker du är så otroligt vacker! Du har så himla bra smak på kläder, jag får så mycket inspiration från dig :)! Jag vill bara säga, fortsätt att vara dig själv! Du verkar vara en så himla skön tjej <3<3

2010-10-29 @ 14:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0