från och med du

ja nu sitter man här, lördags kväll. soft. ikväll var jag på bio tillsammans med linnda, albin, hagge, wiik, alex, bonnen, johannes å tror inte att det var någon mer? förlåt om ja glömt någon, tat inte personligen ;) vi såg på saw i 3D fyfan skakar fortfarande så jävla rå var den! asså seriöst... jaja, annars har jag vart på kannan idag. nice nice ! blir nog förmodligen kannan imorgon också :) ikväll sover iallafall albin här, mysigt! men nu så ska vi stänga av datan. talk 2 you later ♥

_________________________________________________________________________________________________________

nu börjar jag om från nytt. jag går vidare utan er, falska idioter. jag hade det bra innan ni kom in i mitt liv å förendrade allt. jag ska inte låta er förändra mig, jag har mina fina vänner men om det fortsätter så här så kommer jag snart inte ha dom kvar.. jag vill bara stänga in mig för ett tag, vara en nobody. att ingen ska veta vem jag e, trött på detta jävla snack som går runt runt runt. uddevalla, det enda folket gör i den här stan är att göra en massa jävla misstag. snackar en massa bullshit, å det är precis som om alla tävlar mot varandra om att komma till toppen få bli den där "populära" typen but please..patetiskt. ush, skriver mer när jag känner för det.

________________________________________________________________________________________________________


Kommentarer
Postat av: MADDES

Hoppas du haft en fin helg

2010-10-31 @ 14:32:12
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; haha ja !! ser framimot den skit mkt :D

2010-10-31 @ 18:26:12
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: najs, yes

2010-10-31 @ 21:43:48
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Alexaandra - ♥

Jaa visst är det underbart med lov! :D

Vad ska du göra på ditt lov? :)

2010-11-01 @ 00:19:10
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0