lördagkväll

nu är det lördagskväll å jag sitter ensam hemma, inte så rockigt kanske. hade först en massa planer inför kvällen, men nä det kom helt enkelt lite förhinder. så nu blir det väl en lugn hemma kväll istället. beställer nog pizza lite senare å ser på en go rulle. hårinpackning å ansiktsmask står även på schemat, hehe. gott. btw, som ni ser så har jag äntligen skaffat mig en ny header! okej jag erkänner, linnda gjorde den åt mig bara för jag e så dålig hehe.. å juuuuuste, efter jag färgade min lugg svart så tog jag mig en dusch dagen efter eller något å då upptäcker jag att min svarta färg i luggen har färgat av sig, med andra ord är vissa delar av mitt blonda hår nu grått!!! ja ni läste rätt..grått *suck* blir att jag antingen skiter i detta å får se ut som en gråhårig tant, eller så färgar jag tillbaka hela mitt hår blondt igen, detta återstår att se.. vad tycker ni, tant grått vs blondie ?! hehe.. vi hörs senare istället då jag förhoppningsvis har något roligare att komma med. see ya later ♥ 


Kommentarer
Postat av: amanda

sv: ja verkligen, de tär ju så underbart och man känner sig så fräsch efter.:)

2010-10-09 @ 19:27:39
URL: http://aamandalund.blogg.se/
Postat av: ASIAT

vad har du hittat på idag då? :)

- ASIAT

2010-10-09 @ 21:34:00
URL: http://asiat.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2010-10-09 @ 21:54:31
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: anonym

Jag tycker du ska färga tillbaks till blond;) <3<3

2010-10-10 @ 19:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0