rätt så gött trött

ahdu, trött, det kan jag meddela att jag är! höll ena på att somna förut på hemkunskapen men men. vi slängde ihop lite fruktsallad,glass å sylt, mumma! så på så sätt var det väl en lyckad lektion, hehe. gjorde även fysik provet idag i skolan, och ush jag känner riktigt på mig att detta inte är godkänt! jag svarade på endast fem uppgifter av femton, så det känns ju inte sådär super kul direkt.. men seriöst har alltid haft svårt för fysik asså ush, fysik kan ta sig i röva! men men nog om detta nu. idag efter skolan var det tänkt att jag skulle träffa jonte eller något men han skulle iväg så nu ligger ja här å chillar ba. snart ska jag dra mig mot stan, sola lite, lämmna inte några filmer, sedan bär det av upp mot sin clar där jag ska ha dansträning,  blir bra ! hoppas att kim (våran danslärare) är tillbaka igen bara! men ne nu så ska jag nog ta mig något å äta skulle jag tro, godis är väll kanske inte den bästa middagen precis, men men. vi hörs senare när jag har kommit hem eller något! bye for now ♥


Kommentarer
Postat av: MADDES

Det är bra med mig. vad gör du?

2010-10-28 @ 17:57:52
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: issa

det är nt samma nummer.men ajja skit i det. det är ngn som är avundsjuk och är feg att inte skriva namn.:O

2010-10-28 @ 18:47:38
URL: http://pricillaisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0