tar mig en go dusch

ja nu sitter man här på badrumsgolvet å ska snart ta mig goe duschen förstår ni. det kan behövas efter ikväll då ja å linnda var å gymma, hehe. vi försökte träna upp våran kondis å så lite granna, konditions test imorgon *suck* men men, testade vi på att dansa afrozalsa ja det gjorde vi, resultatet av det då? *inga komentarer*. annars har det vart skola idag, inget specielt med det direkt. blev det stan på dirren efter skolan, träffade man goe folket där å så köpte man ju även godis i mängder!! 35 :- kg på willys nu, wiiihooo, mumma! heheh.. duschen kallar! bye for now ♥

_________________________________________________________________________________________________

Anonym om
svar på tal, igen:
Dryg fjortis?O.o skrev JAG de? O.o Eeeehm....

svar; jag har ingen aning om vem som skrev det, men det var iallafall samma ip adress som du har så förmodligen är det du eller någon annan som har komenterat ifrån din dator då. jaja, inget vi behöver diskutera mer.

__________________________________________________________________________________________________

så här tokig ser man ut just nu då, hårinpackning å godis instoppat i käften, goa grejer det där.



kvällens drog

Kommentarer
Postat av: jag

Hej !

jag har en fråga..

eh jo jag funderar att piercing mig i navelen och jag vet ju att du har det så jag ville höra om du fått några ärr eller så eller om det lätt blir infekterat och så eller hur har det varit för dig ?

2010-10-26 @ 08:20:06
Postat av: Anniepie

Usch va gott med godis! :P haha Men nu var det ett tag sedan jag åt godis så känner inte samma sug so innan... Ha en bra dag! :) Kramar!

2010-10-26 @ 08:49:12
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: marialeticia

vem har sagt att det är lördag ?;o

2010-10-26 @ 18:33:03
URL: http://marialeticia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0