bad update

jag kan väl inte säga så mycket annat än förlåt.. dålig uppdatering, ja vet.
 igår, söndag: tog först en sväng till överby med mammi, krille å moa! jag fick köpt mig tre par string hehe, ett rosa linne, ett svart nagellack å ett rosa hårband. tror att det var allt? sen så kom vi hem..a minns inte riktigt tid å så. då kom albin till mig iallafall, var ju våran första månadsdag igår faktiskt. älskar den killen något helt otroligt asså ♥ så drog han sig hemåt någon gång på kvällen, då såg mitt rum ut som en enda stor röra.. fullt med saltapinnar å shit i sängen, gött å sova där sen asså hehe. men nog om gårdagen nu..

idag,måndag: först skola då, lyckades komma såpas försent så jag missade första lektionen, bad really bad! skärpning nathalie! sen så var det träningen med kören, vi måste ju öva en väldans massa inför torsdag då några utbytesstudenter från japan kommer till våran skola. så ska kören tydligen sjunga å spela deras national sång, hehe låter inte vackert.. sedan så ska vi sjunga if we all give a little. jag, martina å ísabelle ska sjunga en del av första värsen själva framför skolan å framför dom från japan..fyfan asså, min sångröst e ju inte direkt på topp just nu, e alldeles hes å grejer men aja! sen efter skolan idag så drog ja å linnda oss mot torp, fick köpt mig en blå super gosig vinterjacka från bikbok. å ett par "skinn-leggins" riktigt snygga iallafall. me like. sedan när vi kom hem så drog vi ut en liten stund å sedan vidare mot min pappi. där vi mest chillade å inte gjorde något specielt. kvällen har annars beståt utav att prata i telefon med en massa, känns som att det e en period då det går neråt för en del.. det e i sånna här tillfällen vi måste finnas här för varandra, å verkligen visa att vi bryr oss. men nog om detta nu. nu blir det att sova riktigt gött å länge ända fram tills min hemska väckar klocka ringer vid sju tiden imorgon.. *suck*
godnatt ♥

lite bilder på det jag köpte igår å idag

vinter jacka-bikbok (den ser mycket snyggare ut irl, ser värsta mobbad ut på den här bilden, hehe)


"skinn/lack-leggins"-bikbok

svart nagellack-cubus


rosa linne-gina tricot (linnet är mer rosa irl, å ser mycker bättre ut,hehe)

tre par string,rosa,blå,grön-cubus



Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; åh det låter spännande !:D

2010-09-28 @ 19:42:19
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: linnda

sv: hahaha jaaha , kmr inte ens ihåg va vi snacka om

2010-09-29 @ 16:16:42
URL: http://linndasshit.blogg.se/
Postat av: emelie

snygga panties :D

2010-09-29 @ 17:34:43
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0