bloggtrött

ja nu är det nämligen så att jag börjar bli lite bloggtrött känner jag.. har ju vart dåligt med både uppdatering å bilder det senaste! men seriöst nu ska jag skärpa mig! förstår inte hur ni orkar å läsa min blogg i dessa "tragiska" tider, haha, men ljusare tider kommer inom kort  idag blev det ju skolan som bekant då. ingan konstigheter. efter skolan drog jag å linnda ner till stan var tänkt att jag skulle byta piercing i näsan vilket jag också gjorde. nu är det ring som gäller igen! hade ju det ett tag sen bytte jag tillbaka till en pärla men känner mer att en liten silver ring med en gnistrande pärla är mer nathalie så  mitt hål i näsan hade tydligen växt ihop en aning så jag fick pusha igen ringen som f*n, aj! men nu sitter den där den sitter å där får den stanna ett bra tag framöver nu, så det e bara å vänja er, haha  fick även köpt mig ett par midje jeans, vanliga tighta mörkblå. köpte dom på "clothes for her" för fem hundra kronor. inte så farligt för ett par jeans. bild på dom kanske kommer nedan  å jag kan väl ta å tillägga att jag e glaaaaaaad ikväll *happy face*  hoppas att leendet är här för att stanna, this time..

peace out ♥

Kommentarer
Postat av: sejla

sv: jaa, hm blev la typ uekvällar med vänner osv, sj? :)

2010-09-07 @ 14:32:45
URL: http://sejlaahmetovic.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; det gör inget sötnos<3

2010-09-07 @ 20:26:47
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0