godernatter

godernatter, nu slocknar jag här snart. vart full rulle hela dagen å hela kvällen också för den delen. vaknade vid sju tiden imorse *suck*, åkte vi till ullared (jag, min mamma, linnda, hennes mamma) var vi framme vid tio tiden, bilresan gick riktigt snabt endast två timmar eftersom att det nästan inte var någon trafik, vilket var toppen ! vi hittade en hel del. jag fick med mig en del saker, tagit kort på det mesta trorja, så lite bilder på det kommer nedan. (dock endast som miniatyrer så klicka på bilderna för att se dom större) så avslutade vi dagen med en riktigt fet kebab tallrik, mumma  när vi väl kom hem så började jag å greja om lite i mitt rum, så nu e jag ritkigt nöjd! tagit bilder på mitt rum som ni kanske ska få se också. sen helt plötsligt hojtar mammi nerifrån att dom beställt pizza jag tänkte vafan sicken tjockisfamilj vi hade ju redan käkad kebab men aja tackar inte nej till pizza direkt så nu känner man sig rund å go  efter pizzan drog jag hem till linnda skulle hjälpa henne å färga hennes hår ennu rödare! fast var tvungen å dra mig hemmåt så fick aldrig se resultatet. så det får vi kika på imorgon i skolan istället. blir bra. men nu ska jag ladda upp dagens goe inköp istället. hoppas ni haft en härlig helg!

klicka på bilderna för att se dom större.


Kommentarer
Postat av: andrea

sv: haha ja men vi kan väl säga att jag insåg hur fel allting kan gå när man e full ;) o kul har jag nykter också!

2010-09-20 @ 13:30:52
URL: http://dreeea.blogg.se/
Postat av: linnda

ja verklgien.

och det såg ju inte alls ut som bara en tygbit idiot -.-

2010-09-20 @ 19:51:07
URL: http://linndasshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0