herre min gud jag är helt matt

denna lördagen blev inte som jag hade tänkt mig.. men den var helt okej endå! vaknade av att min mobil ringer vid tio tiden, självklart var jag helt död då. vilken normal människa är inte det kl tio på en lördag liksom, tydligen inte henke för det var nämligen han som ringde. i alla fall, en liten stund efter det kom nathalie taby hem till mig, verkligen saknat henne eftersom hon vart i grekland en hel vecka, lyx å fusk ! men nu e hon hemma igen, med andra ord är vi igång igen, haha  det blev en hel del stress å vi fick helt ändra om kvällens planer. whatever. så vi åkte till agnebergs hallen å tittade på en handbolls match istället. vi trodde att en som hette johan skulle spela men det skulle han tydligen inte så det var ju lite onödigt å slösa pengar på det då men aja. efter ett tag tog vi bussen hem till mig igen för jag var nämligen tvungen att städa mitt rum, något jag har skjutit upp i snart två veckor nu så det behövdes med andra ord, såg förjävligt ut men nu är det städat å fint igen! får vi se hur länge jag lyckas hålla det såhär.. max några dagar antagligen, men det återstår att se. sen vid kvart i sju tiden åkte vi ner till stan, vi skulle till pingvin där henke å erik satt å käkade. var vi med dom en liten stund så träffade vi på lite andra folk där på stan å så. sen hux flux så försvan nathalie bara så då fick jag stå å tjöta med robbie å marcus medans jag väntade på att albin skulle komma å hämta mig, så snällt av han att komma å hämta mig asså! hade missat sista bussen så det var ju inte så party direkt. i alla fall vi åkte hem till albin, poppade popcorn å käkade godis å drack spriiiiiiite. såg halvt på tv å sen vid tio tiden kom min mamma å hämtade mig *suck* hon ville jag skulle komma hem å få i mig lite sömn för en gångs skull, specielt ikväll eftersom att vi ska upp tidigt imorgon å åka till ullared. ja å min mammi å linnda å hennes mammi ska till ullared tillsammans haha, kommer att bli toppen om jag inte tror helt fel! men nu måste jag lyssna på min mammas råd å gå å lägga mig i tid för en gångs skull. kan faktiskt vara skönt det också. men ni får ha det så bra så hörs vi imorgon istället!

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0