hopp in i dushen

godkvällers, nu blire snart hopp in i dushen för min del. vart goe dagen idag med linnda.  inte för att vi gjort något specielt, mest legat hemma å degat oss med en fet påse godis å en go movie. okej nej, den var inte specielt bra rätt så lång tråkig faktiskt.. men det fick duga för våran del, haha. rätt så galet hur kul man kan ha med "klapp-lekar" ja linnda, du fattar nog precis vad jag syftar på, hahaha  å nu är det nämligen som såhär att jag funderar rätt så skarpt på att färga om mitt blonda hår svart istället? vad tycks om den idén tro? fast isåfall blir det inte att färga håret på ett tag, utan kanske till vintern? men jag får se på detta  vart blondie hela mitt liv, skulle kanske kännas lite strange å helt plötsligt få något svart på huvudet som kallas hårfärg..men nog om detta nu jag förblir blond ytterligare ett tag till. men ni kan ju alltid tycka till om saken i en komentar nedan. men nu blir det att hoppa in i dushen, sen sätta mig ner å måla naglarna i någon crazy colour. känner att mitt nagelack e rätt så puts väck på mina naglar just nu. men så blir det när man i vanliga fall inte orkar bry sig, haha  hoppas ni haft en riktit go helg, vilket jag har haft !

peace out ♥



Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; allt bra?:D

2010-09-13 @ 14:53:07
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: andrea

sv: haha jag myser med massa olika hela tiden, men de hade kanske vart nice ibland att ha en som e... fast typ! hahaha ;D hahahaha ah men, vet du vad jag sa om han jag förlorade min oskuld till första gången jag träffade honom? jag vände mig till min kompis och ba "fyfan vilken dryg människa... ush, gillar inte honom..." haha har vi skrattat en hel del åt efter det :D

2010-09-13 @ 16:38:46
URL: http://dreeea.blogg.se/
Postat av: linnda

sv: hahahahah du får komma ngn annan dag brosh :D

2010-09-13 @ 17:40:57
URL: http://linndasshit.blogg.se/
Postat av: linnda

sv: ja, klart :D

2010-09-14 @ 15:07:06
URL: http://linndasshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0