hostar snart upp mina lungor

det är rätt så sent å jag borde egentligen ha gått å lagt mig för länge sedan vart en riktigt "fartfylld" kväll, eller hur ska jag uttrycka mig? min dag började i alla fall med att jag steg upp åt en god frukost å lunkade iväg till skolan, lyckades komma försent till första lektionen *suck* tur att jag just då råkade ha ulf som lärare, han e riktigt skön han, haha  efter skolan drog jag hem till linnda, men där stannade vi inte så länge för efter ynka 30 minuter eller något körde hennes mamma oss till stan där det var tänkt att vi skulle käka. vi träffade lite sköna lirare å så, men blev endast att stå å tjöta ett litet tag med dom  sen träffade vi anton, emil å bonnen utanför pt så då fick dom följa med när vi skulle käka. då kom även evelina, fy sjutton vad den bruden har vart saknad asså helt otroligt vad skönt det var å få träffa henne igen!  satt vi där på pingvin käkade kebab pizza å tjötade. sen drog vi upp mot sin clar där jag å linnda skulle ha dans träning. fast linnda e ju sjuk så hon satt mest å kollade på, krya gumman, tror faktiskt att det är jag som har smittat henne *oops* efter träningen så ja vad gjorde jag å evelina då? det e inget som jag behöver uttala mig om här i bloggen, inga komentarer med andra ord. kort å bra. senare på kvällen så åkte jag hem till albin där även henke var. vi tog även albins moppe å åkte till sandersdal där vi träffade cornelia, johanna å någon annan en stund. känner att jag inte har så bra koll på vad som egentligen hände ikväll.. har i alla fall huvudvärk som in i bänken men det får vi leva med!! shit pommfritt vad långt inlägg. bättre uppdatering imorgon bitti då jag ser saker å ting klarare i huvudet.

sleep tight sunshines

Kommentarer
Postat av: emelie

nja inge vidare :/

vad har du för dig då?

2010-09-18 @ 18:47:15
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0