i am back

jag var ju helt försvunnen igår, men nu e jag tillbaka  ne men jag hade inte riktigt tid med bloggen igår. igår så var det tänkt att jag skulle vara med madde men nej det blev inte av, för jag satt utanför willys i en halvtimma å väntade på henne, medans hon väntade vid kampenhof i en halvtimma på mig. vi var nog lite smått förvirrade båda två trorja, haha. så jag ringde alex istället så han fick följa med mig till torp  jag tittade på vilken mini laptop jag ska köpa,då blir det även bättre uppdatering när jag köpt den! jag köpte ett par roooooosa mjukis brallor, hihi. super gosiga.  

å nu  e jag hos albin, med han,kiffe å måns. ja vad gör vi? njae inget specielt.. kom rätt så precis hit för det dröjde lite efter skolan, det var typ några som skulle "bråka" å sånt e ju alltid lite små intressant, haha. eller inte. ahja, skriver kanske mer ikväll. hejdåååååååå sunshines ♥

peace out ♥

Kommentarer
Postat av: linnda

sv: haha så vacker så vacker -_____-

2010-09-15 @ 21:17:54
URL: http://linndasshit.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sV; hihi jadå ;D;D

2010-09-16 @ 15:48:36
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0